otrolig sand och en cykel

I kväll har jag skissat lite på en bild som jag funderar på att måla på en långklänning, jag får inte riktigt till den som jag vill ha den. Jag vill ha en lite slarvig stil , som att det bara är snabbt ihopkastat men ändå fint. Det är väldigt svårt tycker jag!
Här är en första skiss i alla fall, är ganska nöjd med den men inte riktigt


                                  (klickbar)

Jag kollade på eurovision och blev helt förälskad i Ukrainas bidrag, men inte på grund av låten utan i kseniya simonova som gjorde ett så otoligt vackert nummer med sin sand! helt förtollande!
här är en av hennes videos:



Kseniya Simonova's Amazing Sand Drawing - Click here for funny video clips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0